e

Tuesday, July 2, 2013

Blogger KACAK & STYLO Penyumbang Trafik Tertinggi Bulanan Ke Blog Zamani Abe

Assalamualaikum & Selamat Pagi. Sejak beberapa bulan yang lalu, Zam sering melihat nama blog ini  tertera di referring sites sebagai salah satu penyumbang trafik (backlink) tertinggi untuk bulanan. Sekaligus, merupakan satu-satunya blog penyumbang tertinggi trafik ke blog Zam yang tersenarai bagi bulan lepas. Siapakah tuan empunya blog yang Zam maksudkan ini? Jika dilihat pada printscreen dibawah, mungkin ada di kalangan rakan blogger yang mengenali blogger tersebut:



FAKHRURU: Seorang blogger stylo yang juga merupakan seorang guru yang Zam baru kenali pada awal tahun ini menerusi sebuah segmen. Mulai hari itu juga, beliau kerap berkunjung & meninggalkan jejak di blog Zam. Pada rakan yang ingin berkenalan dengan blogger ini, boleh berbuat demikian dengan menekan printscreen paparan blog FAKHRURU yang Zam berikan di bawah:




Kepada Fakhruru, jutaan terima kasih Zam berikan kerana sudi memasukkan blog Zamani Abe ke dalam bloglist anda, sekaligus memberikan backlink yang banyak ini. Thanks again! ;)

13 comments:

  1. banyak menyumbang trafik tu..

    ReplyDelete
  2. wah.... tahniah zam dan tahniah fakhruru...

    ReplyDelete
  3. wah wah pakcik kayoooo huhu ;p

    ReplyDelete
  4. wahhhh.!! untung lee diaaa. hehee
    Lama tak singgah sini :)

    ReplyDelete
  5. aiyooo!! dkt smnggu x b'tenet, on9 jer trus nmpk bnda nie.. perghhh!! t'haru ada entri plk.. huhuuhu~ =')

    thanks a lot zam! (^____^)v

    p/s:tjuk entri xleh blah.. hahaha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa... special nih.. untuk blogger yg sumbangkan banyak backlinks kpd zam.. & Fakh pun rajin tinggalkan jejak kat sini... sesuai sgt lah tu.. haha

      ur welcome bro.. takde hal ;)

      Delete