e

Thursday, August 22, 2013

Dulu Nak Jadi Bomba Sebab..



PS: Sekadar selingan santai di petang hari. Enri ini bukan merujuk kepada Zam, tapi mungkin pembaca di luar sana yang pernah berminat nak jadi bomba kerana sebab yang ditunjukkan dalam gambar diatas. Ada? Apapun serius, masa Zam kecil dulu tiang bomba tu nampak cool sangat~ teringin nak cuba ;D

14 comments:

  1. kna lasak bru blh jadi bomba..:)

    ReplyDelete
  2. hahah..xpenah terlintas pon!!
    jemput singgah!

    http://loveprettydinda.blogspot.com/2013/08/segmen-saya-masih-main-permainan-ini.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;D perempuan mmg jrg kot.. appn, insya Allah!

      Delete
  3. xpernah tahu pon bomba ade tiang tu..haha :)

    ReplyDelete
  4. tapi dulu akak cita-cita nak jadi polis, tapi dulu-dulu polis wanita pakai skirt tu yang cita-cita pun lari....kalau tak dah pangkat inspektor......hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendirian yg bagus kak! yg penting akak pelihara maruah sbg wanita ms tu :)

      Delete
  5. kerja bomba ni antara yang mencabar sebenarnya tapi entah kenapa seakan dipandang sepi

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. ada juga ya ahli keluarga kerja bomba ;D

      Delete
  7. bukan senang nak jadi bomba. temuduga pun bukan calang2 temuduga... fizikal & mental pun kena kuat. tapi tu lah.. kesian, kerja diorg mcm2... tapi di pandang sepi.

    ReplyDelete