e

Monday, September 23, 2013

Bersiar Siar Malam Hari Di Tebingan Kuching

Ngantuk dah sebenarnya ni.. Saja keluar jalan malam malam teman kawan

18 comments:

  1. Replies
    1. niatnya mmg mcm tu, tp mlm td, udara malam kat luar pun panas

      Delete
  2. best bersantai malam2 kat tempat macam ni..tenang je rasa..

    ReplyDelete
  3. malam2 ambil angin... seronok....!

    ReplyDelete
  4. xpaaa boleh release sikit serabut dlam kepala tu kan..=)

    ReplyDelete
  5. Best juga santai santai di tengah malam..

    ReplyDelete
  6. suka sangat santai tengah malam di tempat2 macam nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada peluang leh kuar jln2 cri mkn

      Delete
  7. keluar naik bot tu lg best gamaknyer..
    heheh..
    lawa sungguh bangunan DUN sarawak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malam2, zam tak berani nak cuba perahu tambang tu.. serammm

      Delete
  8. huwwaaaa.... satu2 nya negeri yang akak tak sampai lagi....SARAWAK....

    ReplyDelete