e

Tuesday, September 24, 2013

Bila Zamani Abe Merajuk

Tiba-tiba teringat kenangan masa kecik-kecik dulu..
masa tadika rasanya..
Kalau terasa kecik hati dengan sesiapa, mula la buat perangai
Merajuk konon, amik beg bimbit kosong, isi dengan seluar baju
& berdiri depan pintu macam nak lari dari rumah..
Adoii... Kuat betul pengaruh tv masa tu
Hmm
Sekarang ni kalau merajuk, agak-agak nak lari kemana ek?


21 comments:

  1. amboi..kucing pun pandai merajuk..selamat menabung.

    ReplyDelete
  2. muka zam mengajuk macam kucing cute tu jugak k?..hehe

    ReplyDelete
  3. sama ler macam adik saya, dulu-dulu masa kecik kalau merajuk isi baju dalam beg menyorok bawah pokok sentul.....hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe..lelaki merajuk???risau...kalau kucing tu merajuk takpelah jugak...boleh bg frieskies...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa bkn sng nk pujuk klu lelaki yg merajukk

      Delete
  5. agaknya kalau sekarang merajuk lari masuk bilik tido aje...xda org nak pujukkan..hehe

    ReplyDelete
  6. kalau ada orang nak pujuk, bolehlah merajuk... kalau tak de...??? hmmm...

    ReplyDelete
  7. lelaki kalau merajuk camane ya Zam?

    ReplyDelete