e

Tuesday, September 24, 2013

Sedapnya Pecal Lele


Pecal Lele? Rasanya ramai dikalangan pembaca yang mengenali menu ini, & mungkin ramai juga yang masih belum mengetahuinya. Apapun, jika ada peluang, bagi peminat ikan keli, Zam syorkan anda mencubanya. Masa Zam menikmatinya, memang puas makan sebab ikan keli tu besar. Rasanya memang unik & berbeza dengan menu-menu yang menggunakan ikan keli sebelum ini. 

20 comments:

  1. sedapnyer.terliur sy.hehe.sy pun penggemar pecel lele.

    ReplyDelete
  2. ish ish ish.. Zam buat saya nak makan je..hahaha

    ReplyDelete
  3. Sedapnya Bro :) Dah tengah lapar ni.. adoyai..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba kalau ada di restororan berhampiran :)

      Delete
  4. Assalamualaikum bro. walawehh terliur sheila tengok! ikan keli fav sheila dengan suami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... haa.. boleh cuba nanti ya ;)

      Delete
  5. kat sini pun selalu pekena pecel lele ni.ehehhe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Boleh cuba nt:) dik, mnbung apa la tu ye

      Delete
  7. pelik sebenarnya bila nama gabung cenggini..ahha
    tapi sedap
    kat padang jawa ade satu !

    ReplyDelete
  8. umang aiii... melengkar ikan kelinya

    ReplyDelete