e

Sunday, September 8, 2013

Sekitar Pertandingan Taman Mini Orkid Antara Sekolah Zon A Kuching

Assalamualaikum dan selamat pagi. Selasa lepas, Zam dan rakan-rakan terlibat dengan Pertandingan Mencipta Taman Mini Orkid sempena Pameran Orkid Antarabangsa yang berlangsung di Kuching. Sebanyak 7 sekolah menyertai pertandingan ini, dan masing-masing telah menunjukkan kreativiti tersendiri dalam mencipta Taman Mini Orkid mereka diatas tapak yang telah disediakan oleh pihak penganjur. Pasukan Zam telah menggunakan rangka katil besi terbuang sebagai bahan binaan utama kami. 

Berikut adalah gambar semasa proses menyiapkan taman mini berlangsung:







10 comments:

  1. ini boleh bagi idea nih..katil yang terpakai pon boleh dijadikan tempat tanaman pokok mcm orkid nih..btw nicelah..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. zam tolong je.. idea asal, kawan zam :)

      Delete
  3. Replies
    1. Sekolah menengah tun abg haji openg.. :))

      Delete
  4. wah cantik. kreatif jugak idea tu guna besi terbuang

    Entri Terbaru : Semua Besar Dengan Samsung Galaxy Mega 6.3

    ReplyDelete
  5. Cikgu Zamani tak tolong ke? Jangan duk amek gambar je.. Haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak dah akan ade yg tanya.. haha.. ambil gambar ni 5-10% percent dr tugas yg ada... % yang selebihnya, tentulah ada tolong.. dalam2 puasa pun gigih tolong tgh panas..

      #ko ade? haha

      Delete