e

Saturday, October 26, 2013

Bagaimana Mengekalkan Kemesraan Suami Isteri?

Assalamualaikum & selamat petang.. Agak-agak apalah yang korang fikirkan bila Zam post entri tentang alam berumah tangga ni? Yelah kan, Zam belum pun menjejak lagi ke alam tu, tiba-tiba buat entri macam ni.. Tak nampak macam lebih kuah dari sudu ke? Hehe.. Apapun, harap entri ni dapat dimanfaatkan bersama ek.. Dan sama-sama diaplikasikan oleh Zam suatu hari nanti :)

Kredit kepada Dr Zubaidi Hj Ahmad:


11 comments:

  1. nice entri abg zam, everyone should read this, terutamanya suami isteri..dua2 kena saling melengkapi..hehe..all the best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, thanks Alyn :) insya Allah mcm tu lah.. thankss

      Delete
  2. tak apa zam, sekurang2nya kita berkongsi ilmu yang berguna kan :)

    ReplyDelete
  3. makan dan layanan tempat tidur. please take note,girls

    ReplyDelete
  4. tak salah berkongsi Zam. sekurang-kurang Zam sendiri dapat info berguna ni

    ReplyDelete