e

Tuesday, October 1, 2013

Bloglist Oktober Untuk Peserta Segmen Zamani Abe

Assalamualaikum dan selamat pagi. Alhamdulillah, setelah 5 hari berlangsungnya segmen Bloglist Oktober Dan Menang Hadiah Misteri, Zam menerima sebanyak 64 penyertaan dari rakan blogger. Terima kasih diucapkan kepada para blogger atas kesudian anda menyokong Zam menerusi segmen tersebut. Jadi berikut disediakan 2 buah bloglist sempena segmen tersebut, dan untuk makluman peserta, bloglist pertama- TERBAIK OKTOBER disediakan untuk peserta pertama sehingga 30, dan bloglist kedua- TERHANGAT OKTOBER disediakan buat peserta ke 31 hingga 64. Apa yang Zam harapkan, Zam dapat menyumbangkan sedikit sebanyak trafik kepada semua rakan yang telah menyokong blog Zam selama ini.

Insya Allah, berita baik buat anda, di akhir bulan ini Zam akan membuat cabutan bertuah untuk memilih seorang peserta bagi memenangi hadiah misteri dari Zam :D Nantikan ya ;)

PS: Pada rakan yang terlepas pandang dan belum memasukkan Zam di dalam bloglist anda, Zam harap anda berbuat demikian. Bukan apa, takut terlepas peluang untuk memenangi hadiah misteri dari Zam nanti ;)


23 comments:

  1. wah. tak dpt join lah. keciwa - ehbloger.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu terlepas pandang.. tak apa next time k

      Delete
  2. wahhh.. ada nama kak mia di situ.... thankssss

    ReplyDelete
  3. wah bestnya...tak sempat nak join...huaaa...

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada mereka yang berjaya di senarai liskan..

    dari:
    akubahrain.com

    ReplyDelete
  5. wah....on listed....thanks Zam...hope ada sumbangan trafik ke blog akak......hehe

    ReplyDelete
  6. Hoho..ada nama sya kat situ jgk..kmbng idung ni...tima kasih zamani abe :D

    ReplyDelete