e

Saturday, October 12, 2013

Kejam! Bapa Tidak Mahu Anaknya Bertudung!



Bapak : aku tak nak kau pakai tudung!!! 

Anak : Kenapa?!! apa salah saya?!! 

Bapak : dah memang kau salah!!!  

Anak : Tapi bukankah menutup aurat itu wajib ayah?!!! 

Bapak : Memang!! tapi AKU TETAP TAKNAK KAU PAKAI TUDUNG!! 

Anak : Jadi ayah nak saya tutup rambut saya pakai baldi?!! 

Bapak : kurang ajar!! #tampar anak# 

Anak : #terjatuh# 

Bapak : buka tudung kau tu!!! 

Anak : baiklah!! tapi bagi satu sebab kenapa saya tak boleh pakai tudung!! 

Bapak : sebab...KAU TU LELAKI!! 


19 comments:

  1. Replies
    1. lama tak baca kisah mcm ni.. ingatkan apa lah td

      Delete
  2. hahaha....sakit hati baca tajuk entry..baca entry lagi sakit hati...hehehehe

    ReplyDelete
  3. ha ha ha...akak pernah terbaca dulu sekali zam, tapi dah lama gila la... memang lawak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ar.. dulu pn slu baca kisah2 sengal mcm ni.. hehe

      Delete
  4. memang sadis bapaknya...tapi....terkena aku ...lawak ler.....

    ReplyDelete
  5. baru nk maki ayh ea. ayh dia jgk yg betul. ehehe

    ReplyDelete
  6. baca tajuk tdi mcm geram je..bpak mne la yg kejam sgat tu..haha..

    ReplyDelete
  7. baca tajuk tdi mcm geram je..bpak mne la yg kejam sgat tu..haha..

    ReplyDelete
  8. bapak mana yang nak anak lelakinya pakai tudung kan..lawak citer ni..hehe

    ReplyDelete
  9. meh sini saya sekeh budak laki tu..hahaha

    ReplyDelete