e

Monday, October 7, 2013

Kisah Sedih Hari Ini

KLIK UNTUK BESARKAN

Terkedu membacanya... Dan sebenarnya, berapa ramai lagi mereka di luar sana yang mempunyai nasib yang sama dengan makcik tersebut. Kos sara hidup sekarang pun makin meningkat, macam mana lah perjalanan hidup mereka menempuhi hari-hari mendatang? 

24 comments:

  1. sedih membacanya..sedangkan kita sedang enak makan makanan yg sedap2..ada yg hanya makan nasi berulam air masak...

    ReplyDelete
  2. terasa sebak sekali ....tapi itulah realitinya.......

    ReplyDelete
  3. sedihnya.. hakikat kehidupan sekarang.. taraf hidup pun dah semakin meningkat..

    ReplyDelete
  4. Huurmm.. sedih gak.. Sabarlah.. hmmm

    ReplyDelete
  5. bergenang airmata sy bila membacanya...Ya Allah...sy seorang ibu fhm perasaan mck tu...mmg mulia hati orang yg membantunya...

    ReplyDelete
  6. xrmai mcm ni..tapi rmai yg pandag sinis dgn golongan ni.iman still pegang dgn prinsip ustaz hanafiah yg suke mendekati golongan dilorong hitam!

    ReplyDelete
  7. sedihnya ya allah.. pengorbanan mak bg anak2 mkn n membesar..kuatkan hati makcik tu.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukn mudah nk mmbesarkn ank dlm keadaan mcm ni

      Delete
  8. Assalammualaikum... zam,

    begini lah lumrah kehidupan.. cuma kita jgn lupa orang yg dalam kesusahan.. sedih...

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. sling tlg mnlg kn

      Delete
  9. memang sedih bila membaca tapi itulah hakikat yang terjadi dalam zaman sekarang ni kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap ade yg mmbntu golongn mcm ni.. kesian la

      Delete
  10. mengalir airmata..hmmm terkesan di hati

    ReplyDelete
  11. Terkedu saya baca..rasa nak nangis je

    ReplyDelete
  12. sedih bila baca..saya pernah satu hari tak makan..tu baru satu hari.makan roti je 2 keping..tu pun rasa lapar gile...masa tu baru rasa mcm mana susahnya org yg tak dpt makan berhari2

    ReplyDelete