e

Wednesday, October 30, 2013

Tonton Online Episod 20 Love You Mr Arrogant


Assalamualaikum & selamat petang. Menerusi entri sinopsis Episod 20 Love You Mr Arrogant semalam, Zam ada maklumkan tentang videonya yang masih belum dimuat naik. TERKINI, ia sudah boleh ditonton di pautan berikut: 


Kredit kepada blog Aswan Azmy. Selamat menonton semua :)

6 comments:

  1. Harap2 irham tak jadi kawin dengan sherry!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau jadi? hehe
      tp semua tu boleh dijangka, kan

      Delete
  2. hehehe muke admin cam irfan khairi jer .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada gak yg kata mcm tu sblm ni ;) hehe

      Delete
  3. Muka admin memang macam Khairi...cuba jawab admin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. appn kami tak ada kaitan, melainkan saudara seagama :))

      Delete