e

Thursday, October 3, 2013

Walaupun Cerewet, Rasa Nak Buat Juga


Assalamualaikum guys.. Malam ni tak tahulah kenapa Zam teringin sangat nak makan lasagna.. Tak nak yang lain.. Padahal bila difikirkan, banyak kerja nak kena buat kalau nak masak benda ni.. Dah lah baru balik dari kursus.. Apapun, alhamdulillah berjaya juga disiapkan pukul 9 tadi.. Dapatlah alas perut sebelum mencari nasi esok..

PS: Rasa hari ni berjalan dengan tenang, slow & steady je biarpun banyak kerja di rumah.. Alhamdulillah..

22 comments:

  1. Assalammualaikum..singgah2 sini memalam..wah..rajinnya memasak..lasagna kegemaran sya ni.sya nak masak lasagna pun tak buat2 lagi..sibuk sgt.hehe..mesti sdap kan?sndri masak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. boleh lah dik :) teringin sgt nak mkn td.. tak tahulh knp ;)

      Delete
  2. salam abe... wah rajinnya abe.... :) deno makan piza tadi kakngah beli.. hihi^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. pizza pun abg suka, tp tak pnh bt sdri

      Delete
  3. hye abe! waaaa my fav! nk resipi blh? tak penah buat sdri..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam pernah hasilkan entri resepi ni sebelum ni :) jom terjah http://zamani84.blogspot.com/2013/07/resepi-lasagna.html

      Delete
  4. Assalamualaikum zamani. wallah. pandai masak ye. bagi sikit resepi! sheila suka makan, tak pernah lagi buat sendiri. hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam.. boleh lah sikit2.. hehe.. resepi ade kt entri sblm ni, http://zamani84.blogspot.com/2013/07/resepi-lasagna.html

      Delete
  5. Waahhh rajin nya.. bole ke share resepi??? nak jugak mencba Lasagna versi Zamani Abe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. versi zamani abe ye.. hehe.. ade je.. jom terjah sini http://zamani84.blogspot.com/2013/07/resepi-lasagna.html

      Delete
  6. resepi ada tak Zam....? boleh try nie......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade kak :) leh rujuk entri ni : http://zamani84.blogspot.com/2013/07/resepi-lasagna.html

      Delete