e

Saturday, November 30, 2013

Ada Sesiapa Pernah Pergi Kellies Castle?

Assalamualaikum guys.. Petang tadi,  Zam teruskan perjalanan dengan kawan ke Batu Gajah untuk ke Kellies Castle. Tapi disebabkan hujan lebat di pertengahan jalan, kami batalkan rancangan tu dan tundakannya ke esok hari.

Dah lama dengar kisah tempat tu, cjma sekarang baru berpeluang nak berkunjung. Ada sesiapa kat sini yang pernah ke sana?


14 comments:

  1. saya baru balik dari Castle tersebut...nanti post entri tentang castle itu....best dari seni ukirannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan.. Zam pun suka tgk seni bina rumah tu

      Delete
  2. Replies
    1. nanti berpeluang lagi, boleh singgah kejap k :)

      Delete
  3. Terasa masuk ke zaman kolonial...bila bc sejarahnya agak sedih.
    Senibinanya menarik. Mungkin ms pergi dulu tu cuaca mendung dan bukan public holiday..org x ramai..rasa agak seram.

    ReplyDelete
  4. Best la pgi c2....tmpt sejarah...klau pg jg lupa pg ke pokok dibahagian tpi bangunan....kat pokok tu ada seakan bentuk beruang ke apa ntah kalau x silap sy.....x berapa ingt sbb last pgi 3 thun lepas....

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tk tahu pula sal tu asyifa.. tlps pluang ar zam

      Delete
  5. pernah pergi dulu dan asyik bergambar di sana...tempatnya memang menarik......

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg ni mcm dh di renovate kwsn sekitar tu.. mkin cntik

      Delete
  6. teringin nak pegi tapi tak pernah berkesempatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam pun bru dpt lps lama dpt thu sal tempat ni

      Delete