e

Sunday, November 3, 2013

Hamparan Terbaik Bagi Si Kucing



Assalamualaikum & selamat malam semua.. Sambil-sambil menanti perlawanan akhir Piala Malaysia 2013 malam ini, Zam sediakan dulu entri ringkas ini. Telatah si anak bulus bila tuan nya nak solat.. Memang biasa berlaku macam ni kat Zam.. Tak tahu kenapa, bila hamparkan sejadah, Ah Keng terus datang, berhenti atas sejadah, dan terus rebahkan dirinya.. Kalau berlaku macam tu, terpaksalah Zam berganjak ke arah kanan secara perlahan-perlahan, berhenti-berhenti agar tak melebihi 3 pergerakan berturut-turut.. 

15 comments:

  1. Replies
    1. tak marah.. cuma kena epuk manja lps tu.. hehe

      Delete
  2. Hehe.. Samalah.. Time tu lah dia nak baring, nak jilat bulu bagai.. Duk tengah2 plak tu.. Sabor jelah.. Huhu..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. tepat sekali! itulh yg dia akn buat

      Delete
  3. kucing mmg suka mintak perhatian... lg ignore dia, lg dia mai kacau buat mcm2... heheh

    ReplyDelete
  4. haha dy nk bermanja dgn zam. Solehah kerap kena cmni, sbb tu skrg solehah solat dalam bilik n tutup pintu supaya kucing xlalu dpn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah.. elok2 dia duduk kt tmpt lain, boleh dia dtg kat sejadah lak

      Delete