e

Wednesday, November 13, 2013

WW: Nak Income Besar? Juallah Nasi Lemak Di Luar Negara

(klik untuk besarkan imej)

ps: sekadar gurauan.. cuma nak tunjuk betapa mahalnya bayaran yang perlu dibayar untuk menikmati sesuatu seperti di Malaysia bila berada di luar negara.

20 comments:

  1. Mahal gile sampai rm45 tu.. Kalau pergi situ.. sanggup xmakan.. hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita g jalan2 kat sana, mgn tak terfikir pun nak cr nasi lemak.. tp kalau dh bertahun dok sana, mmg ada masa, mengidam tu dtg.. huu

      Delete
  2. Mahalnya..klu duk sana baik masak nasik lemak sendri je la..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg banyak dibincangkan di fb td.. bljr masak sdri :)

      Delete
  3. biasala tu kan, bila sesuatu benda tu jadi 'rare', dia akan jd mahal ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup :)) mcm kt tempat kita lah.. makanan mat salleh lak yg mahal :)

      Delete
  4. Boleh kaya kalau jual nasi lemak di luar negeri.

    ReplyDelete
  5. I'm in Madison, Wisconsin, USA. And kiteorang dapat nasi lema ayam berempah for USD6 je. Hihihi :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung sb dpt lbh murah dr tmpt lain d luar negara.. hehe

      Delete
  6. erm.. wondering... mesti taste die sedap kan..that why harga die melampau mahal.. tak pernah lagi rasa nasi lemak di luar negara.. hahaha.. kat sini nasi lemak paling mahal pun 3 hinggit.. tu pun dah rasa cekik darah. ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu sedap, ok lah sb mgkn bahan yg dgunakan lebih, n kos nk dptkan bahan2 tu pun mahal.. tp klu xsedap, mesti rugi

      Delete
  7. tengah fikir nak berniaga nasi lemak kat sana....hoho

    ReplyDelete