e

Wednesday, December 4, 2013

Anak Kecil Korang Suka Buat Lawak Tak?

Assalamualaikum dan selamat petang. Duduk di rumah sempena cuti ni, secara tak langsung berdepan dengan kerenah anak-anak buah. Macam kanak-kanak lain, nakal & suka mengusik tu memang lumrah. Tapi bila tengok si bongsu yang 1 tahun lebih tu, memang akan tergelak je. Sebab, ada masa, dia buat satu tindakan yang tak disangka-sangka dan lucu. Bayi, campur muka comel plus innocent, tambah pula dengan tindakan luar jangka sebab tak padan dengan usia dia, memang buat orang rasa geram nak giget-giget. Anak kecil korang macam tu jugak ke?

(gambar sekadar hiasan. Sumber dari Google)

16 comments: