e

Wednesday, December 18, 2013

Betul Ke Tak Elok Ambil Gambar Selfie Di Malam Hari


Tibe2 sebelum tidur ni, Zam terasa nak ambil gambar sendiri.. Mungkin mood tengah ok agaknya.. Plus nak cuba kamera 360 yang baru di  instal.. Tapi kan, pernah tak korang dengar, tak elok ambil gambar selfie macam ni di malam hari? Kenapa agaknya tu...

26 comments:

  1. tu ada tingkap kat belakang tu..... huhuhu jangan pandang belakang...

    ReplyDelete
  2. satgi ada pulak yang menumpang nak ambil gambar jugak....hehe

    ReplyDelete
  3. nnti ada benda yg menumpang gambar sekali.hah ade tuh belakang zam.perasan x?heh

    ReplyDelete
  4. Weyyy...hahahah...
    tolongggg laaaaa...........
    :P
    ** len bbeno

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, im different than before.. kaching ;)

      Delete
  5. hahaha..tetia nk tuka rhf yg xdak kamera..ahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? hehe

      rilek.. takde pape pun.. insya Allah :)

      Delete
  6. tak pernah dgr pulak pasal tu. saya tahu saya mmg suka selfie. hehehe

    ReplyDelete
  7. Takut ada yang "lain" tumpang selfie bersama kot!!!!

    ReplyDelete
  8. Errmm.. ye ke... tak ada tulis dalam quran pun... :D

    Cuma jangan berlebih-lebihan laa.. takut ada yg nak tumpang bergambar sama.. hehehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tak adalah sampai mcm tu.. cuma maksud Zam apa yg zam pernah baca seblm ni, & perkara tu mcm ayat kedua acik ;)

      Delete
  9. hahah gedix sekali skala noh... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius.. ni 1st time amik gmbr gedix n upload.. huhu

      Delete