e

Wednesday, December 18, 2013

Wordless Wednesday: Rasa Nak Makan Je Kereta Ni!


Ps: Bila tengok merahnya ruang dalaman kereta tu, tiba-tiba teringat kesedapan tembikai sebenar yang manis, rangup & berjus! Tengok kereta ni pun terbayang macam boleh dimakan je!


11 comments:

  1. Haha.Kreatif betul.Buah tembikai :3

    ReplyDelete
  2. alamak !! bila Zam dah cakap mcam tu . .lagi la terbayang-bayang kat kepala .. huh ! dengan kesejukannya , jus dia lagi .. oh ! nak buah tembikai ..!! >_<

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kan... terliur jadinya tgk warna merah menyala tu

      Delete
  4. creative sangat.. kalau ada kereta rupa durian lagi lah rasa mcm nak makan :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. durian....??? tertunggu nk tgk hasilnya!

      Delete
  5. Replies
    1. kann ;)) kreatif.. ni mmg peminat tembikai ni

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete