e

Thursday, January 2, 2014

Eh! Apasal Ramai Yang Tersepit Kat Sekolah Hari Ni?

Adoii... Hari ni kecoh kat Facebook bila gambar seorang murid perempuan tersepit di celah kerusi kayu tersebar. Mula-mula, tentu ramai yang tergelak, tapi kan bila difikirkan balik, kesian lak budak tu.. Menangis dia.. Mungkin sebab sakit, takut, atau malu.. Tapi apa yang buat Zam pelik, muncul pula lepas tu gambar-gambar murid-murid lain di Facebook yang menunjukkan situasi yang sama! Dush! Ni ape kes ni? 



Kalau dilihat pada kolaj di atas, ada 5 situasi yang sama berlaku ke atas kanak-kanak yang berbeza. Tapi yang murid lelaki berbaring dalam gambar kiri paling atas tu, Zam tak kisah sangat sebab nampak dibuat-buat. Tapi tak tahulah kalau ada kisah lain disebaliknya, kan.. Dan Zam juga ada terjumpa satu video(klik) dimana seorang lagi budak lelaki tersepit kepalanya di bangku yang sama, menjadikannya kesemuanya 6 kes! Apa yang berlaku sebenarnya ni? Adoiii

PS: Ini lak kisah Zam di hari pertama persekolahan pagi tadi: http://bit.ly/1hW0uz2

22 comments:

  1. Kena tukar kerusi la alamatnya tu Zam..hehehehehe. Akak pun dapat juga...hehehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerusi bercelah tak sesuai, atau mungkin budak2 kena ubah tabiat

      Delete
  2. musim tersepit kat kerusi .
    mcm berjanji plak diorg ni ..hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap esok tak berlaku perkara mcm ni.. huu

      Delete
  3. tudiern~ trend baru barangkali... bebudak generasi z makin mengecil agaknya, kurang zat... haha oops~ ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://buasirotak.blogspot.com/2014/01/budak-sekolah-tersepit-kerusi-rasa.html

      ok ok, my bad desu~ ( "^________^)

      Delete
  4. Ramai yg update entry yg sama today..

    ReplyDelete
  5. pelikkan... tetibe ramai sangat tersepit

    ReplyDelete
  6. Entah apa citer. Nasib baik students Vee tak tersepits.. Lol..

    ReplyDelete
  7. hehehehehehe..kelakar pun ada juga ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian pun ade.. hehe.. adoilah dak2 ni

      Delete
  8. musim ler nie...trending nie.....

    ReplyDelete