e

Thursday, January 16, 2014

Tak Boleh Balik Lagi

Waktu ni, biasanya Zam dah sampai di rumah atau ke bandar mencuci mata serta mencari barang keperluan. Tapi petang ni tak dapat sebab kena sambung dengan kelas tambahan tahun 6 yang pertama untuk tahun ni. Kalau tengok gambar, murid Zam memang 3 orang ni je.. Tak ramai sebab kami sekolah pendidikan khas. Nampak tak apa yang ada di atas meja mereka?


24 comments:

  1. Kunjungan Balas (,") sekgu rupanya!! all da best mendidik kanak2 khas ni..Byk kesabaran yang diperlukan kan?
    ~pn supik~

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah.. zam cikgu :)) a ah.. kena banyakk bersabar betul

      Delete
  2. Replies
    1. Yup, mcm tu lah.. mmg terbiasa dr dulu :)

      Delete
  3. kunjungan balas dari MyCherita.. salam ukhwah dari saya.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan ya ;D thanks sb sudi singgah

      Delete
  4. ohhh...banyak pengalaman cikgu Zam...

    ReplyDelete
  5. mesin braille?...owwhhh, cikgu SE rupanyaa..sama gak laa dgn adik² akak yg 2 org kat kedah...sorg tu cikgu kanak² sindrom...yg sorg lg bongsu, tgh tunggu nak posting, mengajaq kanak² lembam...akak bkn jiwa cikgu...klu jadi cikgu, kesian anak murid...hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, special education.. oo.. dua2 cikgu se gak... wonderful.. hehe kak eza ni garang ae... ;D

      Delete
  6. Takpe balik lambat demi komitmen :) mereka memerlukan.

    ReplyDelete
  7. Walaupun 3 org.. Kita jadi smngt sbb ada juga dr xde langsung kn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah.. & mudah sikit nk mengajar & fokus

      Delete
  8. waa....awalnya start kelas tambahaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tu lah nampak gayanya.. bnyk nk kna kejar :)

      Delete
  9. kena jadi seorang yg penyabar berhadapaan dgn kanak2 mcm ni =) good luck to u

    ReplyDelete
  10. bagus Zam didik anak2 kelainan upaya ni. banyak pahalanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah :)) aminnn thanks 4 ur support Ainim :)

      Delete
  11. Replies
    1. brailler- mesin untuk menaip kod braille ;)

      Delete