e

Saturday, February 15, 2014

Kenalkah Anda Pada Jejaka Tampan Ini?

Assalamualaikum & selamat tengah hari semua. Zam baru sahaja selesai bergotong royong dengan rakan sekerja di sekolah tadi, kemudian disambung dengan lunch & bersantai-santai. Jadi sebelum Zam gerak balik hari ni, Zam nak kongsikan entri ini untuk tatapan anda.. Haa.. Kenalkah anda pada jejaka tampan dalam gambar di bawah? Wajahnya memang menjadi ingatan sepanjang zaman bagi mereka yang membesar sezaman dengan Zam, sekitar awal 90 an.. Kenal ke tak kenal??


18 comments:

  1. Replies
    1. haa.. zam suka nama lain beliau tu.. hehe

      Delete
  2. mc gyver..suka sangat tgok cerita ni dulu..mase tu saya kecik lagi..belum sekolah kot..haha..dalam umur 6 tahun ke darjah 1 tah..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum zam. sheila cam muka, tak ingat nama. wakakaaaa ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sis.. haha iyerlah sangat hahaha

      Delete
  4. Assalammualaikum... zam,

    siapa tak kenal kan.. mcgyver,,hehehe kasik lah apa aje mesti boleh buat punyer .. rancangan nie terkenal suatu masa dulu2.,.

    mselim3

    pls: zam pun ingat x cerita the a team...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm2 masalah, mesti ade jln penyelesaian kan.. :D

      a team? huhu tak ingat

      Delete
  5. Nama Chêguzαm tak kenal... Tapi ada cerita yg best jugak dia berlakon tajuk STARGATE

    ReplyDelete
  6. Kita kenal dia, dia jea tak kenal kita..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dia kenal kita, agaknya mau tak dia tolong kita dlm kesusahan? haha

      Delete
  7. Replies
    1. oh takpe2 :) pelakon siri kegemaran ramai dlu ni

      Delete
  8. asal aku takkenal hah? maknanya childhood aku xohsem .hahaha

    ReplyDelete
  9. Sure ler kenal...bagi apa saja kat dia...mcgyver....popular tu..

    ReplyDelete