e

Wednesday, February 12, 2014

Latihan Sukan Pun Bermula

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Di waktu ini, Zam tak balik lagi ke rumah sebab aktiviti di sekolah disambung dengan acara sukantara pula. Macam macam nak dibuat sebenarnya kalau dapat balik awal, tapi nampaknya sepanjang minggu ni memang tak boleh sebab akan selalu balik lewat. Petang esok dengan kelas tambahan, dan Jumaat nanti selepas solat kena keluar mencari hadiah untuk persaraan guru besar pula dengan AJK Hadiah yang lain.

PS: Tengah fikir hadiah apa yang sesuai

6 comments:

  1. banyak betul aktiviti di sekolah sekarang kan.ape pun selamat enjoy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tu lh sis.. amin.. thanks ye.. hrp zam tk keletihn je

      Delete
  2. Padang sekolah sekarang dulunya hijau sejuk mata jadi kekuningan keemasan.. ingatkan padang padi huma.. Tapi kenalah buat juga laatihan rumah sukan ^_^
    chêguzαm

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. kering skit kwsn keliling tapak lontar pluru tu.. yg lain msh hijau :)

      Delete
  3. Replies
    1. itulah.. dh la ngantuk sokmo akhir2 ni

      Delete