e

Sunday, February 16, 2014

Nak Buat Macam Mana Kan


Assalamualaikum & selamat petang semua.. Berkenaan entri ni, sebenarnya pada mulanya Zam fokus pada gambar tu sahaja tanpa membaca dengan teliti caption yang ditulis oleh admin Oh Media (biasalah tengok gambar dulu, baru baca caption). Jadi, ulasan Zam tentang gambar tu sendiri, memang lumrah kan.. Tapi tak.. Ada je kawan yang sampai bila-bila pun, masih ada dan rapat serta saling berhubungan dengan kita.. Tengok situasi juga..

Yang part situasi yang dimaksudkan caption tu pula, komen Zam, nak buat macam mana, kan.. (ayat macam pasrah je.. haha).. Bila dah ada isteri, keluarga, fokus dah tentunya kepada mereka.. Bukannya sesuatu yang pelik, sebab rata-rata memang macam tu kat mana-mana pun.. Jadi faham-faham jelah..

Tapi seronok bila dapat lepak dan berkumpul bersama walaupun ada yang dah berkahwin.. Itu, kena pandai-pandai rancang lah kan.. Yang best, ada gak isteri yang sporting join sekali suami dia datang jumpa member sambil bawa anak.. Suami yang lain, rilek je datang sorang-sorang macam orang bujang :D

10 comments:

  1. lama xjumpa kawan2 masa blajar dlu..:)

    ReplyDelete
  2. 2 la..btul²..klu laki ok g, klu pompuan da kwen mmg sgtlah pyah nk hang out ngn kwn² bujang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yezza.. susah.. klu boleh pun kena rancang betul2 dlu

      Delete
  3. Singgah sini untuk tengok perkembangan :)

    Mohon singgah ke blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. seronok juga tengok kawan-kawan yang dah kawin ni walaupun dah tak boleh nak rapat macam dulu2

    ReplyDelete
  5. Dulu tak sama dengan sekarang...

    ReplyDelete