e

Tuesday, February 11, 2014

NIKE: Jenama Sukan Nombor Satu Dunia

"NIKE: Jenama Sukan Nombor Satu Dunia"
- sumber dipetik dari The Forbes Fab 40: The World's Most Valuable Sports Brands yang meletakkan NIKE sebagai jenama sukan yang mengungguli carta.




Rasanya semua orang di Malaysia ni tahu akan jenama sukan yang cukup terkenal ini. Nike adalah pembuat barangan sukan yang terbesar di dunia dengan koleksi-koleksi kasut sukan, pakaian sukan dan alatan sukan bermutu tinggi. Jika sebelum ini dikenali sebagai Blue Ribbon Sports sewaktu di awal kemunculan pada tahun 1964, Nike telah diberi penjenamaan semula pada tahun 1971. Dengan adanya pengalaman lebih 40 tahun dalam industri ini, tidak keterlaluan jika dikatakan mereka adalah pelopor barangan sukan bagi lelaki dan wanita.

Perjalanan jenama ini dalam mencipta nama di persada dunia seolah-olah tiada henti. Tambahan pula kewujudan beberapa label seperti Nike Golf, Nike Pro, Nike +, Air Jordan dan Nike Skateboarding mengukuhkan lagi kedudukan Nike itu sendiri. Produk Nike boleh didapati di seluruh dunia serta secara atas talian melalui Nike store online.




Nike Malaysia menawarkan koleksi yang cukup meluas yang boleh didapati dengan variasi rekaan yang pelbagai. Jika anda mencari kasut sukan atau peralatan sukan yang lain dengan kualiti terbaik, Nike adalah jenama pilihan anda. Dengan penggunaan teknologi terkini dalam setiap koleksi membuatkan Nike mengorak langkah yang lebih jauh meninggalkan pesaing lain di dalam industri sukan.




Dapatkan kasut sukan – kasut latihan, kasut larian, kasut bola & futsal dan macam-macam lagi dengan harga yang cukup berpatutan. Semuanya ada di online shopping website terkemuka dan terbesar di Malaysia iaitu Zalora My. Mereka menawarkan pengalaman membeli-belah atas talian yang terbaik buat anda. Dengan hanya beberapa klik sahaja anda dapat membuat pembelian tanpa perlu keluar ke shopping mall. Selain itu anda juga dapat berjimat kerana tidak perlu lagi keluarkan duit lebih untuk bayar tol, minyak dan parking. Apa anda tunggu lagi? Jom layari Zalora.com dan beli Nike online sekarang!

11 comments:

  1. Owwhhhh...akak peminat adidas...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. saya tak reti bab jenama sukan ni..pakai belasah je beli.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting, bersenam & bersukan tu perlu :))

      Delete
  3. Replies
    1. bukan jersi rasanya.. baju polo team france utk kasual .. :))

      Delete
  4. memang nak redeem voucher kat Zalora...nie idea yang baik ....boleh redeem kasut sukan tu...

    ReplyDelete