e

Sunday, February 16, 2014

Perut Kena Pijak Di Malam Hari

Salam dan selamat malam semua.. Balik dari makan malam tadi, waktu Zam nak buka gate rumah, ternampak si Ah Keng duk tunggu Zam kat atas tembok pemisah rumah jiran ni. Nak minta makanlah tu.. Biasanya ia mengiau minta makan dari belakang rumah, tapi hari ni pandai lak ia cari Zam ikut depan rumah.

Masuk rumah, Zam berikan ia makanan, dan Zam terus terbaring atas katil.. Mengantuk sangat ni.. Tak lama lepas tu, Ah Keng datang loncat atas katil dan pijak perut Zam berkali kali... Adoi.. Over dah ni...

Akhir akhir ni, makin manja ia dengan Zam..

26 comments:

  1. so sweet..hihi.ltk r pic ah keng byk skit

    ReplyDelete
    Replies
    1. seet ae.. hehe.. smlm mmg letak 1 je.. ngntuk sgt.. nk tgk gmbr dia leh terjah sini: http://zamani84.blogspot.com/2014/01/zam-ah-keng-wishes-all-of-you-happy.html

      Delete
  2. Confirm..! Zam ni memang penyayang sangat2 kan. Kucing tak sebarangan bergurau2 dengan manusia tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mcm tu ae ^^ mungkin sb zam manjakan dia sgt

      Delete
  3. amboiii Ah Keng ni manja2 lebeyhh pulak hehe
    ehh tp ha ah la betol kak aziela ckp. kucing takkan
    senang2 nk bemanje dgn org unless org tu penyayang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo.. bukan dgn semua org kucing manja ae?

      Delete
  4. laa. ingatkan sape la. ehhe. kucing memang manje dgn org yg slalu bg mkn =)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. ha ah.. manja sangatt.. sb zam manjakan dia dulu

      Delete
  6. assalammualaikum..zara singgah sini.. comel.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalikumusalam.. serius buat org geram :)

      Delete
  7. suka dia bermanja dengan tuannya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sgt suka.. tp zam bukan tuan dia.. ah keng ni kucing jiran.. zam pinjam wat main je

      Delete
  8. Nasib baik yang pijak hanya tapak kecil yang kiut tu, Ingatkan kwn kagi gedabak ke.. lembaga ke..

    ReplyDelete
  9. heh, kucing baru kat umah ni pun mengada-ngada bukan main, layankan jer ;p

    ReplyDelete