e

Sunday, February 16, 2014

Roti Canai Air Tangan Awek

Assalamualaikum dan selamat pagi.. Hari ni Zam ke tutorial kedua di OUM Kuching, dan seperti biasa Zam akan singgah sarapan dulu di kedai makan berhampiran sebelum memulakan kelas. Menu pilihan, tak lain tak bukan: roti canai ni. Kali terakhir makan, 3 minggu lepas.. Jarang sebenarnya Zam makan roti canai, paling paling pun 2 minggu sekali. Itupun bila ke tutorial di OUM. Kalau hari lain, tak terasa pun nak makan roti canai.. Mungkin sebab yang Zam selalu makan ni, awek yang buat.. Hehe


14 comments:

  1. Ada satu kedai ni awek purdah yang buat...sejuk je mata memandang...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. roti canai yg zam suka mkn.. klu kt tmpt lain, ada yg keras

      Delete
  3. amboi zam..mentang2lah awek yng buat..hihik

    ReplyDelete
  4. hahaa..SB tau gerai makan sebelah oum tu..

    ReplyDelete
  5. hahah...kalau awek buat sedap macam mana ek?

    ReplyDelete
  6. perhh, lama sungguh aku takpekena roti canai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu lama tak makan, mmg terliur dibuatnya!

      Delete