e

Sunday, March 30, 2014

Aku Pernah Buat Benda Macam Ni Masa Kecik



no.2, 3, 5, 6, 8.. itu memang Zam akan buat masa kecik.. korang lak?


20 comments:

  1. tak disangkal dari kecil sampai ke besar hahaha

    ReplyDelete
  2. Haha! Sume buat kecuali 1, 4 dan 10...

    ReplyDelete
  3. No 4 dengan 9 sangat jarang. No 10 kadang-kadang tengok keadaan. No 7 selalu lawan-lawan dengan abang tapi saya pengecut, dorang tak serang lagi saya dah lari. :p

    ReplyDelete
  4. 2,3 dan 8 selalu buat mase kecik..heheh

    ReplyDelete
  5. No. 3, 5 dan 6 (masih buat kut smpai skang tp x kerap sbb takut mak marah) pernah juga buat msa kecik-kecik dulu.. kelakar pulak fikir balik, hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu zam setuju ;) mmg kita yg dh besar ni pn akan cuba buat kn

      Delete
  6. no 4 je tak buat, sebab masa kecik tak pernah jumpa litf pun. haha

    ReplyDelete
  7. Akak sama no dengan Zam. Dah sampai Kuching yer...bestnyaaaaa....

    ReplyDelete