e

Sunday, March 23, 2014

Alhamdulillah Dipermudahkan Urusan

Assalamualaikum & selamat tengah hari semua..

Alhamdulillah, akhirnya siap juga 2 assignment yang Zam usahakan selama ni. Dan tadi, selepas menghadiri kenduri kahwin kawan, Zam ke OUM untuk menghantar kedua-dua assignment tu. Dalam beberapa hari ni, memang tak sempat nak sediakan entri panjang di blog, sekadar entri pendek ala-ala Wordless Wednesday. Nak blogwalking pun tak sempat..

Apapun, petang ni Zam dah nak bertolak pulang ke Semenanjung. Kemas barang pun belum ni. Flight lak macam dicepatkan dari waktu asal..

Hmm.. Sempat ke nak tidur kejap ni.. Kang terlajak nanti, susah pula..



12 comments:

  1. semoga dipermudahkan urusan Zam dan diselamatkan semuanya..hati2 ya...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. dh slmt smpi.. terima kasih ya

      Delete
  2. Tido dlm flight je... bangun2 je sampai semenanjung...=)

    ReplyDelete
  3. Selamat balik ke semenanjung bro..

    ReplyDelete
  4. Shawal singgah sini ye.. =)

    jemput join segmen shawal.. :)

    http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2014/03/Bloglist2Bulan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks syawal :) insya Allah nt zam terjah ye

      Delete
  5. Buat mana yg lebih penting Zam...

    ReplyDelete