e

Monday, May 26, 2014

Nak Kena Cari Bakul Kuih


Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Tiba-tiba awal pagi Zam dah buka cerita pasal bakul kuih ni, apasal? Nak berjual kuih ke apa ni? Haa.. Nanti Zam ceritakan kalau dah jumpa nanti, ya.. Apapun, ada sesiapa yang dapat meneka tujuan Zam dengan bakul ni?

5 comments:

  1. da lama tak nampak bakul macam ni...

    ReplyDelete
  2. timm kalau beli bakul ni bukan nak letak kuih, tpi letak kucing,,senang nak pi klinik klau letak dlm ni..

    ReplyDelete
  3. nak bubuh anak kucing 2 ekor yg zam import dari sekolah la tuh, senang nak bawak pi mana2, nak bagi kat orang tolong jagakan sekejap sementara zam balik semenanjung pun senang... kan? ;3

    ReplyDelete
  4. macam nak letak si comel je ni..
    meow..meow

    ReplyDelete