e

Thursday, May 1, 2014

Pengepit Pengapit Terkepit

Assalamualaikum & selamat petang semua.

Sebenarnya Zam nak buat entri sal pengapit dalam majlis perkahwinan. Tapi entah macam mana dapat idea nak buat tounge twister macam tajuk diatas. Haa.. Cuba ulang berkali-kali dan sebut cepat-cepat Pengepit Pengapit Terkepit tu.. Mesti ada yang tesasul walaupun 3 patah perkataan je.. Hehe

Apapun

Zam nak kongsikan gambar masa Zam jadi pengapit kepada seorang rakan baik sekitar 2008 dulu. Masa tu Zam di Simunjan, Sarawak kerana kawan Zam ni mengajar di sana. 

Gambar banyak sebenarnya, tapi Zam simpan di komputer lain. Cuma ada satu ni je yang ada dalam FB Zam. Berselfie sebelum bersanding:


Ini kali pertama dan terakhir setakat ni, Zam jadi pengapit. Kalau ada peluang, mungkin tak dah kot sebab dah tua.. Tak sesuai.. Haha

10 comments:

  1. Tajuk dia tu buat kita nak datang sini la ..
    Apa citer la ngan tajuk tu hahaha ..
    Baru tahu lps baca entri hehehhee ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh? kiranya berjaya ar teknik ni.. hehe

      tounge twister sebenarnya :)

      Delete
  2. Bila pulak zam nk jadi pengantin ni..tiba2 rasa nak mkn nasi minyak pulak..hehe

    ReplyDelete
  3. Sempat lagi ye zam..mudah mudahan lepas ni zam pulak

    ReplyDelete
  4. ohh smat2, eeh apa kaitan umur dgn pengapit haa?... heheh ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sesuai la org tue mcm i ni.. hehe

      Delete
  5. tak pernah lg jadi pengapit.. risau.. naik berdebar skali dgn pengantin..:p

    ReplyDelete