e

Thursday, May 8, 2014

Sarapan Pagi Zam Yang Bewarna Warni

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Zam tak ke sekolah hari ni, sebab nak ke tempat lain untuk hadiri bengkel berkaitan subjek Sains. Dan dalam perjalanan ke sana, cuma ini yang sempat dimakan. Jadilah buat alas perut, dan nanti di sana makan nasi pula.


Ps: Dah lama Zam suka makan coklat kacang Nips ni. Waktu ulang alik dari KL ke Perak 12 tahun dulu, memang selalu beli buat bekal dalam bas. Masa tu sebungkus baru RM1.50. Sekarang, RM2.80.

26 comments:

  1. cekelat je ke zam... hehehe...

    ReplyDelete
  2. Feveret juga ni...tp betullah hg dia dah mahal sekarang pastu isi makin kurang huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. isi makin kurang ae? zam tak pasann

      Delete
  3. sedapkan coklat tu..
    hmmm :))
    harga dulu ngan sekarang memang jauh naw beza..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan best, harganya tak naik mcm tu.. eheh

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. kenyang ke sarapan kalerful tu hehe...

    ReplyDelete
  6. nips! timm ska beli yg kaler purple..ada kismis salut coklat..

    ReplyDelete
  7. Kegemaran PC juga nih..tak reti nak jemu..

    ReplyDelete
  8. memang warna warni sangat..nak sikitttt..hihi

    ReplyDelete
  9. fav iqha jugak!!iqha selalu beli nips or m&m untuk buat stok cemel-cemelan dekat kolej.. pendek kata,,obses giler dengan coklat!hehehe.. :))

    ReplyDelete
  10. erk..kalau roti tak pe jugak..
    kenyang ke zam??

    ReplyDelete