e

Tuesday, June 3, 2014

Bela Arnab Pula


Assalamualaikum & selamat pagi

Zam bela arnab pula? Haa.. Ini bukan arnab-arnab Zam, tapi milik sepupu Zam yang darjah 2 tu. Sebelum ni dia ada membela ayam, dan kucing. Dan yang terbaru ni, arnab pula. Sepasang tu, jantan dan betina. Dibeli dari rakan ayahnya yang memang ada membela dan menjual arnab.

Pertama kali Zam pegang haiwan ni. Dari dekat, memang nampak comel. Masa makan tu paling seronok tengok, cepa betul dia habiskan pucuk ubi yang Zam bagi.

PS: teringat kat dua anak kucing yang Zam tinggalkan di Kuching.

7 comments:

  1. arnab nie cpt je membesarnya..makan pun kuat..:)

    ReplyDelete
  2. Wahh comeynyo arnab :) dulu pun dah pernah bela tapi dah hilang dah hukhuk

    ReplyDelete
  3. errr telinga diorang.. naik urat.. rasa semacam je tengok..:p

    ReplyDelete
  4. 안녕하세요? Twinscraftlife is here~~ pls visit our blog! We sell cool handmade products^^ 꼭 오세요~~~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. pernah sekali kena gigit dgn arnab terus tak nak pegang dah...lagi satu arnab ni leceh gak nak jage ek..

    Entri Terkini MINDAKABUR : Google Chrome Berupaya Memainkan Video dan Audio

    ReplyDelete
  6. nak nak arnab jgak... tapi abah tak bagi beli TT^TT
    nanti nak beli sorok2 ahahaha :3
    tambah2 arnab telinga jatuh :)

    ReplyDelete