e

Sunday, June 8, 2014

Tidur Dalam Kelambu Juga Yang Seronok

Assalamualaikum & selamat malam.

Kebiasaan orang di kampung, kalau tidur biasanya mereka menggantungkan kelambu. Kalau orang bandar, Zam tak pernah jumpa lagi. Tapi nak lagi mudah, sekarang ni memang dah ada kelambu serkup macam tudung saji dan klambu bayi tu. Tapi yang ni, kurang rasa bestnya bila dipakai.

Kenapa?

Bukan apa, cuma teringat masa kanak-kanak dulu, sebab pasang kelambu tu macam nak pasang khemah dan bercamping. Kumpul ramai-ramai pula tu... Nak-nak hari hujan, memang lagi feeling lah imiginasi tu ;)

10 comments:

  1. Wah betul tu teringat zaman itu

    ReplyDelete
  2. umah timm ada lagi kelambu..tpi dah mkin besaq, mlas nk psang..hehe..

    ReplyDelete
  3. selamat malam..
    hehee..mata dah kuyu ni tp nak juga intai entry ape tuan blog tulis hari ni :)

    ReplyDelete
  4. ada ambik gambar tak?

    Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  5. teringat zaman sekolah tinggal kat asrama dulu..hihi

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi tido dalam kelambu

    ReplyDelete
  7. zaman kanak2 adalah yg paling seronok sekali.
    cerita psl kelambu ni kan, sue asyik terlupa je nak beli kelambu serkup tu..hehehe

    ReplyDelete
  8. dah lama tak tidur dalam kelambu.....

    ReplyDelete