e

Thursday, June 19, 2014

TIPS MENGELAK DARI DIMARAH BOS KERANA...



Assalamualaikum & selamat petang. Dalam kemeriahan Piala Dunia yang berlangsung ni, tentu ramai penyokong yang kecewa dengan pasukan pilihan mereka yang tewas. Adat pertandingan, nak buat macam mana kan. Apapun, sama-samalah kita menjaga adab kita, agar tidak terlalu memperlekehkan pasukan yang kalah.. Kesian kat penyokong diorang... Nak-nak lagi kalau salah seorang penyokong pasukan yang tewas itu adalah BOS kita... Hehe

9 comments:

  1. ha ha ha, penyokong Spain tengah panas ni...

    ReplyDelete
  2. lagi bahayalah kalau macam tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    aduiyai..
    kreatif sungguh.

    ReplyDelete
  4. err haha lawak2...so hati2 kpd bos spain..kehkeh

    ReplyDelete
  5. oopppsss....mmg ada yang terasa la pas ni,kan..hihii..

    ReplyDelete
  6. blogwalking ~

    okay nasib baik bos tak layan bola. kihkih

    ReplyDelete