e

Sunday, June 15, 2014

Unik, Dan Nampak Macam Best

Assalamualaikum semua.

Hari ni macam tak sudah-sudah cerita berkenaan penerbangan.

Ni pun, kebetulan jumpa gambar yang menarik di FB, jadi terasa nak kongsikan.

Kalau bas, kontena tu dah biasa dikitar semula sebagai rumah, tapi yang kitar semula kapal terbang ni jarang-jarang dan nampak lebih mengagumkan.

Sah-sah, tuan rumah ni peminat kapal terbang.

Kalau Zam pun, nak gak sebijik macam ni. Dah jadi macam rumah panjang pun ada sebab segala ruang di dalamnya pastilah satu garis lurus je kan.

2 comments:

  1. ok terfikir juga cam ne nk bedak2 bt ruang bilik dan sbgainye hehee :D

    ReplyDelete