e

Monday, July 14, 2014

Bestnya Jika Skrin Ini

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.

Waktu ni, Zam dalam perjalanan menaiki ERL menuju ke KLIA2. Tadi di rumah sempat tengok perlawanan diantara Jerman dan Argentina sebentar, tapi terpaksa tinggalkan sebab nak kejar masa ke Putra Sentral menaiki ERL.

HMM.. Bestnya kalau skrin dalam ERL ni tayangkan perlawanan tu..

7 comments:

  1. hehehhe ... tak pat bayang if ERL pun tayangkan bola ..

    ReplyDelete
  2. Hehe, mesti semua tak nak turun dari ERL bila semua khusyuk tengok bola. :3

    ReplyDelete
  3. kalau ERL ada tayangan bola.alamatnya semua orang tak nak turun da..heee

    ReplyDelete
  4. hahaha.. memang semua org tumpu kat situ jelaa..:p

    ReplyDelete