e

Thursday, July 3, 2014

Inilah Rupa KUIH PUKIS


Assalamualaikum & selamat pagi semua.

Rasanya ramai dah tahu bila FB kecoh dengan gambar yang menjadi viral sehari dua ni, iaitu gambar seorang peniaga yang menjual Kuih Pukis. Tak tahulah siapa yang gatal tangan di bulan puasa ni menyunting gambar tersebut sehingga membawa maksud yang tidak senonoh. Adeh.. Bergurau pun sampai membuatkan orang marah, mana boleh...

PS: Selama ni tahu makan je.. Tak tahu pun namanya kuih pukis.. Ala-ala dorayaki pun ada.

17 comments:

  1. Sedap kuih tu lembut sgt..tapi akak tak pernah tahu pun nama kuih tu..seriously x sesuai langsung..

    ReplyDelete
  2. dlu kecik2 selalu ja mkn kat kedah kami pgl apam je..selalu org yg jual apam balik yg ada jual kuih nie..dekat pasar malam

    ReplyDelete
  3. ye lah. dah macam dorayaki. macam sedap je,,,

    ReplyDelete
  4. owh..penah tengok kuih ni..tapi tak pernah beli n rasa..kuih pukis nama dia rupanya..

    ReplyDelete
  5. same lah..selalu makan je..x tau nama dia ape..hihi

    ReplyDelete
  6. Aik.. pertama kali dgr nama kuih ni..

    ReplyDelete
  7. kat my hometown ada jual kuih nie...... slalu kalau pegi pasar malam mmg ada org jual dan sedap sangat

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum zam. ohh sheila biasa dengar dorayaki je, hihii

    ReplyDelete
  9. ntah spe gatal tgn p edit jdi kuih **** tu kan =.=

    ReplyDelete
  10. Kuih apa ni tak pernah dengar pun

    ReplyDelete
  11. taktau pun ada viral ke apa. tapi tak pernah dgr pun kuih ni

    ReplyDelete
  12. eh kuih ni ke?? husna panggil apam tak taw nama je.. hahaha
    serius sedap.. suka sgt..:)

    ReplyDelete
  13. tak pernah dengar pun kuih ni huhu

    ReplyDelete