e

Thursday, August 21, 2014

Bagaimana Memasukkan Coklat ke Dalam Pisang Tanpa Membelahnya?


Assalamualaikum dan selamat petang. Entri kali ni berkisar tentang satu inovasi yang ditunjukkan dalam gambar diatas. Pisang dan coklat, biasanya kombinasi tersebut ditemui dalam hidangan banana split. Dalam masa yang sama, mungkin kita tak pernah terlintas nak masukkan coklat di dalam pisang. Jadi, memang kreatif lah orang yang timbulkan idea penciptaan ni. Siap boleh buat jualan Pisang Berinti Coklat lepas ni.

8 comments:

  1. Mesti sedap gila kannnn...fiuhhh...mana nak beli benda tu...he he ⊙ω⊙

    ReplyDelete
  2. msti xda jual kat sni ni..huhu..

    ReplyDelete
  3. Kat malaysia ada jual tak? hehe

    ReplyDelete
  4. menarik je benda alah ni..dapat satu memang makan pisang berinti coklat jawabnya

    ReplyDelete
  5. Kreatifnya...sapela punya idea la ni...tengok pun dah rasa sedap pisang tu...

    ReplyDelete