e

Wednesday, August 6, 2014

Memboikot Perlu Dengan Dakwah Dan Berhikmah



ps: Assalamualaikum.. Perkongsian Zam di status hari ni.. Sekadar pendapat, agar kita tidak terlalu membenci orang lain.. K ;)

11 comments:

  1. Betul tu. Tu yg ade kes semalam, pekeje mc'D kene ludah. Sian betul. Hmm

    ReplyDelete
  2. boikot dgn bijak jgn macam orng tak ada otak

    ReplyDelete
  3. sokong awk. kdg tu diorang sampai bermusuh lak ngan pekerja2 mcD..
    x baik kn..

    ReplyDelete
  4. Boikotlah dengan bijak bukan dengan membuta tuli :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum zam. betul2. setuju ~~~

    *selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  6. setuju dgn kenyataan Zam..elok lah bagi nasihat yg baik baik ya

    ReplyDelete
  7. Betul tu Zam ..Kita ni kena jugak jaga hati dan perasaan orang lain

    ReplyDelete
  8. betul dan sgt setuju ngan abe

    ReplyDelete