e

Thursday, August 14, 2014

Sarapan Pagi Kegemaran Zam

Assalamualaikum dan selamat pagi.
9 tahun dulu, ketika Zam pertama kali ke Sarawak dengan MAS, Zam pernah dihidangkan dengan roti dan mentega dalam bekas kecil macam diatas. Sejak hari tu, ia jadi satu makanan kegemaran Zam, nak nak lagi jika berpeluang ke hotel. Kebiasaannya, setiap hotel akan hidangkan mentega dalam bekas kecil tu. Kalau ada jual, memang nak beli. Zam tak mahu mentega dalam bekas besar tu.. Walaupun rasanya mungkin sama, tapi perasaan ketika makan tu tak sama. Hehe


9 comments:

  1. rasanya kt pasaraya besar ada jual butter dlm bekas kecik tu..tp brand tu tak pasti la..sy pernah beli jem je dlm bks comel cmtu..sng nk bawak..hehe

    ReplyDelete
  2. Ngade2 ngat dia ni aih.. Hahaha.. XD

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum zam, samalah. abah sheila selalu naik flight. dia tapau banyak butter ni..

    ReplyDelete
  4. Hehehe yg kecik jugak jd idaman hati hehehe

    ReplyDelete
  5. Masa SA pi china mmg bwk mentega jenis dlm bekas kecik2 mcm ni....

    ReplyDelete