e

Monday, August 11, 2014

Seluar Ke Lampin Ni?

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Fesyen: Kalau terlalu mengikut pun, tak boleh juga. Nanti jadi mangsa fesyen pula. Tentang seluar ni, dah lama dah isunya timbul. Bukan yang baru. Harap lepas ni tak ada lagi dikalangan kita yang memakainya lah ya.

Ps: Setakat ni tak pernah jumpa lagi depan-depan


9 comments:

  1. ni kalau jenjalan kat kch sentral hujung minggu, kompom la ZA akan jumpa bebudak guna lampin besar cam ni..

    ReplyDelete
  2. hehehehe...lawak giler rupa seluar ni :p

    ReplyDelete
  3. kuang! kuang! mmg buruk ya hamat.. sapelah sanggup nak pakai kan

    ReplyDelete
  4. adehh pelik2 la fesyen sekarang nie..

    ReplyDelete
  5. macam tak selesa je pakai nie kan..

    ReplyDelete
  6. Mangsa2 fesyen zaman sekarang. Macam2 hahaha

    ReplyDelete