e

Tuesday, September 2, 2014

Apa Yang Luar Biasa Pada Gambar Ini?


Assalamualaikum & selamat pagi Isnin Selasa buat semua. Entri hari ini dimulakan dengan sesuatu yang santai, dimana mungkin boleh menguji kepekaan kita terhadap suasana di sekeliling. Haa.. Kalau tengok gambar ni sekali imbas, memang nampak macam landasan kapal terbang yang biasa. Tapi, ada kelainan pada landasan kapal terbang ini berbanding landasan kapal terbang yang kita biasa tengok di KLIA dan KLIA2. Perasan tak? :)

12 comments:

  1. kt cni biasanya keretapi melintas..ni kapal terbang.. whoaaa

    ReplyDelete
  2. wah lain dari yang lain... mesti ruang terhad kan.... kat mana ni... menarik2..

    ReplyDelete
  3. pernah tgok landasan ni..ditengah2 bandar kot kalau tak silap, tapi x pasti negara mana..memang unik dan luar biasa kan?hehe

    ReplyDelete
  4. nampak macam lalu atas jalan raya tu...emmm

    ReplyDelete
  5. dasatnya..lpangn terbng mna ni? msti xckup tempt ni..huhu..

    ReplyDelete
  6. Hahahaa..untung laaa..kapal terbang melintas. ><

    ReplyDelete
  7. *terkebil-kebil*

    Jangan lupa join segmen ABM ye
    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/2014/09/segmen-giveaway-merdeka-hari-malaysia.html

    ReplyDelete
  8. ni namanya penjimatan ruang..cekap ruang namanya..hahaha

    ReplyDelete
  9. macam pernah tengok situasi airport nie....tapi di mana ek...?

    ReplyDelete