e

Tuesday, September 30, 2014

Wanita Bertubuh Besar Adalah Seorang Yang Ceria Dan Friendly?

Assalamualaikum dan selamat malam..

Err.. Tetiba Zam utarakan tajuk di atas malam ni. Jangan pelik ya jika genre nya lain sikit dari entri entri Zam  sebelum ni. Dah lama sebenarnya nak tulis, sebab topik ni macam menarik untuk dibincangkan sebab Zam nak tahu dari pemerhatian orang lain pula, adakah anda rasa yang sama seperti Zam.

Bukan apa.. dah lama Zam perhatikan secara tak sengaja.. Sejak zaman sekolah menengah, sampailah ke zaman dah tua ni, kebanyakan wanita bertubuh besar, gempal biasanya memiliki sifat yang unik. Gabungan sifat ceria, happy go lucky dan ceria serta friendly mereka nampak comel dan disenangi ramai. Atau mungkin ia satu kebetulan? Tapi dah ramai perempuan bertubuh sebegitu yang Zam jumpa, macam tu sifatnya.

Sebab tu jangan hairan, jika ada lelaki yang boleh terima wanita seperti itu dalam hidupnya. Itu pun boleh dikira satu daya tarikan!

Sekadar gambar hiasan.. he he

3 comments:

  1. kan,... comel ke kan? orang cecomel ni memang comel.. kadang-kadang kiut miut je...

    ReplyDelete
  2. betul..mereka sangat menghargai setiap perhubungan :)

    ReplyDelete
  3. Awww...tengkiu...tengkiuuuu. Tapiiii, selain daripada itu, mereka juga sangat sensitip dan ada juga sesetengahnya yang emosional. All in all, kami, eh...mereka juga manusia biasa.

    ReplyDelete