e

Sunday, October 19, 2014

Nasi Kabsah, Nasi Maqluba dan Nasi Mandy

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Hari ni Zam nak cerita pasal Nasi Arab kesukaan Zam. Nama mudahnya Nasi Arab, tapi nasi Arab ni ada pelbagai jenis. Bila tengok perencah Nasi Arab ni, macam macam nama ada. Kadang tu berbelit lidah nak sebut.

Memang nampak meriah bila ada kepelbagaian macam ni, tapi pelanggan boleh keliru kalau ada banyak pilihan macam ni, nak nak lagi orang cerewet macam Zam ni. Tak tahu nak beli yang mana. Haha.. Last last beli yang nampak paling sedap je antara 3.

6 comments:

  1. Yang tau nasi mandy & nasi kabsah jer...xtau bnyak rupanya...

    ReplyDelete
  2. dah ada perencah pulak sekarang ni yeee... boleh buat sendiri pulak nnt :-)

    ReplyDelete
  3. IM baru kenal semua ni. Hehe. Tapi nasi mandy mcm pernah dengar kot

    ReplyDelete
  4. Yang tahu nasi arab je..Tak tahu pulak ada pelbagai jenis..

    ReplyDelete