e

Monday, November 17, 2014

Kucing Suka Pulut Mangga?

Mulanya hairan juga bila si Ah Keng kucing jiran ni boleh layan jilat santan dalam pinggan pulut mangga Zam tu. Tapi lepas orang beritahu dia sukakan rasa lemak, Zam rasa ada betul juga.
Orang yang bela kucing, memang tak senang duduk bila makan kan?

5 comments:

  1. Kucing sy dulu suka makan pulut durian...

    ReplyDelete
  2. memang pun..tapi kalau bergaram ni tak elok untuk kucing..kucing pun macam kita la..yang orang tak bagi tu la yang dia nak makan pun.cantik nya kaler dia..sesuai dengan nama..tengok muka sikit..:p

    ReplyDelete