e

Friday, May 15, 2015

MR D.I.Y Sediakan Hadiah Guru Bajet Dan Murah

Agaknya ramai ibu bapa yg pening dekat-dekat sambutan Hari Guru di sekolah anak-anak mereka ni nanti.. Anak-anak sah-sah minta dibelikan hadiah untuk cikgu-cikgu mereka.. Kalau cikgu kelas saja tak apa, ni kalau semua cikgu subjek pun dia nak bagi, memang banyak belanja.. Zam cadangkan, pergi saja ke Mr. DIY berdekatan.. Dalam RM2.50 dah dapat cenderahati yg comel-comel.. Kalau Zam lah, dapat perkakas memasak MR.DIY pun dah cukup gembira ;)

PS: Baru balik dari Mr D.I.Y Kuching sebenarnya ni..Boleh juga rujuk di entri ini :)





4 comments:

  1. tak sempat nak mencari hadiah tuk cikgu anak... hikhik...

    ReplyDelete
  2. mesti ramai yang bagi zam hadiah barang masak memasak lepas ni :p

    ReplyDelete
  3. ramai jugak yang beli situ...

    aku pengguna biasa mcm teruja tengok

    ReplyDelete