e

Friday, July 31, 2015

Teruk Juga


Ni.. Nak bagitahu kat pencinta kucing yang mungkin tak tahu.. kalau kucing kesayangan korang nak bergaduh, jangan gatal-gatal tangan nak ambil kucing tu.. Cara terbaik, cuba panggil dulu, paling tidak pun cuba leraikan dengan pancutan air.. Kalau tak dengar kata, akan jadi macam dalam gambar tu.. Pedih..

Bayangkan korang sendiri tengah panas, rasa nak tibai orang, tiba-tiba kawan korang datang usik, tak ke korang rasa nak tibai kawan tu.. Ha macam tu lah jugak dengan kucing terutama kucing jantan

5 comments:

  1. Ya ALLAH, teruknya.. dh mcm star pun ada cakar dia tu huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Allah....takutnya...kecut perut...

    ReplyDelete
  3. ish memang bahaya kalau dipegang kucing yang tengah gaduh..

    ReplyDelete
  4. Pergh.... Ganas jugak bila kucing tengah gaduh.. Ni mungkin namanya si kucing garong.. Hehe

    ReplyDelete