e

Monday, December 7, 2015

Travel Bersama Kucing Dengan Beg Angkasawan

Alahai...

Kalau dapat beg ni, macam menambahkan kecomelan kucing tu je.. Lepas ni, senang lak nak bawak kucing kesayangan ke mana-mana.. 

Kalau sebelum ni, tentu ramai yang menggunakan voyager untuk memudahkan kucing mereka di bawa ke mana-mana, terutamanya ke klinik vateriner. Tapi kalau ada yang ini, mungkin nampak lebih cool dan menarik. Cuma, mungkin belum sampai dalam pasaran Malaysia lagi.



ps: malam ni entri ringkas je, mengantuk sangat dah ni ;)

4 comments:

  1. hahaha..kucing tu macam..whut..what have i done with my life.. XD

    ReplyDelete
  2. Comel tapi muka kucing tuh macam terkejut jer..hehe

    ReplyDelete
  3. Ingatkan bawa kucing ke space dalam beg khas. Haha

    ReplyDelete