e

Monday, January 18, 2016

Perempuan Je? Lelaki Pun Sama



Assalamualaikum readers.

Haa.. Lepas baca quote di atas tu, apa pendapat korang?

Pada Zam lah kan, kata-kata tu subjektif.. Mungkin dia nak cakap perempuan yang bertubuh besar, yang tak tahu nak bergaya masa muda-muda dulu, akan lakukan perubahan besar pada diri sendiri apabila dewasa.

Bukan apa. Mungkin sebab nak balas dendam sebab masa dulu mereka tak jaga penampilan, atau tak berupaya melakukannya kerana kekangan yang dihadapi seperti kekurangan duit dan sebagainya.

Tapi kan, adakah perempuan saja yang begitu?

Bagi Zam, lelaki pun sama,. Mesti ada yang pernah merasai pengalaman macam ni.

3 comments:

  1. sama je lelaki & perempuan...
    adatlah time sek dulu comot2, tapi bila dah berkerjaya & berkeluarga memang masing2 nmpk sangat perubahan matang tu

    ReplyDelete
  2. singgah petang ~ http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete