e

Sunday, March 18, 2012

Saat Entri Ini Di Publish, Aku Mungkin Sedang Dilanda Kebosanan Dalam Flight!


Aku pulang ke Kuching malam ni dari LCCT. Walaupun cuti sekolah masih ada sehari lagi esok, tapi aku kena balik malam ni juga. Esok ade kelas di OUM.. Sengaja aku amik flight lewat malam sbb prinsip aku bila bercuti, mesti habiskan masa sebanyak mungkin ketika berada di Semenanjung.

Hmm.. Entah apalah aku tgh buat skrg ni dalam flight. Mesti dilanda kebosanan yang amat sangat selama 2jam.. Paling tidak pun, aku tidur je kot.. Belek2 majalah & katalog dalam flight dulu ke.. Kalau ada kawan berborak kat sebelah, best gak.. Tapi, kalau awek duk kat sblh, mcm mn? Korang rasa aku akan tegur tak? Haha

Apapun buat pmbaca blog Zam, Selamat Malam & Selamat Berhujung Minggu, k ;)

6 comments:

  1. selamat berhujung minggu juga buat zamani.. :)

    selamat sampai ya..!

    ReplyDelete
  2. Cik Nur~ hujung minggu di kelas.. hehe

    Eesya~ Alhamdulillah, Zam dah sampai ;) Thanks ae

    ReplyDelete
  3. habis suda cuti :D masing2 balik ke tugas msing2. hehe, selamat bertugas!

    ReplyDelete
  4. Cik Lynn~ thanks! ;)

    Steffany~ klu nk smbg cuti lg, boleh tak? haha

    ReplyDelete